Чарівна

Краса, любов, мудрість

Покупка одягу по каталогам: плюси і мінуси

З кожним днем покупка одягу за каталогами і через Інтернет-магазини набуває все більшої популярності. Здавалося б, чим може привабити пропозицію купити «кота в мішку», коли ні розглянути, ні приміряти, ні помацати річ заздалегідь не можна? Невже справа лише в тому, що дана система дозволяє здійснювати покупки, не встаючи з канапи? Сайт для жінок Чарівна спробує розібратися.

Лінь - не єдиний привід

Не дивлячись на впевненість багатьох москвичів, що за межами МКАД життя не існує, люди живуть не тільки в столиці і багатомільйонних промислових центрах. У невеликих містах ви, як правило, не знайдете такої кількості мультибрендових магазинів і бутіки модного одягу, як у великих мегаполісах. А бажання представниць прекрасної статі одягатися модно і сучасно нітрохи не менше. Покупка одягу по каталогам для мешканців віддалених регіонів - унікальна можливість виходу з ситуації.

Ще одна категорія покупців, активно поповнюють ряди прихильниць дистанційної торгівлі - жінки, які відчувають нестачу вільного часу або не мають можливості відправитися в похід по магазинах (молоді мами, зайняті вдома з дітьми, бізнес-леді).

Неходові розміри одягу та взуття представлені в звичайних магазинах в обмеженій кількості. Купити одяг дуже великих або маленьких розмірів нелегко, а вибрати з наявного асортименту те, що подобається, часом неможливо.

Багатьом жінкам недостатньо окремих красивих предметів одягу. Бути стильною і сучасною - значить створити закінчений образ, ансамбль, де не буде жодного випадкового предмета і аксесуара. Підібрати такий комплект можна виключно в монобрендовий бутік або «убивши» на модний look левову частку вільного часу. При покупці одягу за каталогами та на сайтах такої проблеми не існує, оскільки товари представлені в ансамблях, створених провідними дизайнерами, а тому ідеально поєднуються між собою.

Як бачите, справа зовсім не в ліні, а в зручності. Дистанційна торгівля в деяких випадках є єдиною можливістю вибирати не з того, що є, а з того, що подобається.
Переваги покупки одягу за каталогами

Провідні компанії дистанційної торгівлі OTTO, Neckermann, BonРrix, WITT, La Redoute пропонують безкоштовну розсилку паперових каталогів і віртуальний каталог на сайті. Для того, щоб регулярно отримувати журнальний варіант, достатньо заповнити бланк замовлення на сайті або вислати бланк поштою.

Маючи в сумочці паперовий каталог, можна присвячувати перегляду і вибору обновок яку вільну хвилину Ось де справжнє задоволення для шопоголіків! Інформація на сайті більш докладна, оперативно оновлюється, в деяких випадках можливе переглянути дефіле і оцінити, як одяг виглядає не на плоскій картинці, а на моделі.

Компанії надають широкий вибір форм замовлення. Замовити вподобану модель можна:

 

  • по телефону або факсу
  • по електронній поштою
  • через спеціальний бланк замовлення на сайті
  • поштою

Замовлення по телефону або on-line обробляється значно швидше, але багато покупниці воліють діяти по-старому.


При першому зверненні в компанію вам привласнюють клієнтський номер, який використовується при всіх подальших покупках. Для замовлення необхідно знати артикул речі, розмір та кількість одиниць кожного товару.

Ще однією перевагою покупки одягу за каталогами є ціна товарів, яка істотно нижча за ціну аналогічних речей, що реалізовуються через торгові центри і бутіки. При дистанційній торгівлі не потрібно платити непомірну орендну плату за розміщення магазину, нести витрати на утримання штату консультантів, касирів та охорони. Причина низьких цін криється не в гіршій якості товарів, а в відсутності додаткових витрат. Навіть недорогі вечірні сукні стають легко доступні кожній жінці.

При покупці одягу за каталогами не потрібно передоплата. Товар оплачується при отриманні посилки у поштовому відділенні, пункті видачі замовлень або кур'єру.

Більшість марок каталогів приймають повернення, якщо річ не підійшла або просто не сподобалася. Діє право повернення два тижні з моменту отримання посилки. Гроші в подальшому повертаються поштою.

Мінуси та шляхи їх подолання

У всіх каталогах розміри відрізняються від російських. Як правило, представлений так званий європейський розмір, який в свою чергу не збігається з французьким і італійським.

У кожному каталозі є таблиця із зазначенням основних обхватів (стегна, талія, груди) в сантиметрах, за допомогою якої легко визначити власний розмір. Заміри потрібно виробляти в нижній білизні, з щільним приляганням сантиметра. Припуск на вільне облягання враховується при крої. Тому, досвідчені покупниці замовляють одяг на розмір менше. А трикотаж на 1-2 розміри менше.

Речі в каталозі іноді виглядають не так, як на картинці. Бавовняні футболки та блузки в житті програють, шовк і кашемір виглядають блідіше, ніж на фото. Краще спочатку не налаштовуватися на повну відповідність.

В перший раз не замовляйте багато найменувань одночасно. Обмежтеся 1-2 речами, щоб визначитися з розмірами, оцінити якість, упевнитися в зручності даного виду шопінгу.

При поверненні товарів деяких марок утримується до 15% вартості речей. Крім того, повернення грошей може займати значний проміжок часу. Цікавтеся умовами повернення заздалегідь.



Щоб уникнути помилок і неприємностей, вибирайте перевірені компанії, які працюють в цій сфері тривалий час.

Сподіваюся, що надана інформація допоможе вам скласти власну думку на систему покупок одягу за каталогами і не скидати з рахунків зручний вид шопінгу.