Чарівна

Краса, любов, мудрість

Сезонні розпродажі: як витягти з них максимум вигоди?

Глобальні сезонні розпродажі відбуваються два рази на рік. Тільки в цей час заповітні речі можна купити за дуже приємною ціною. Для шопперов це самий пік активності. Про розпродажах вони дізнаються заздалегідь, прокладають маршрути від одного магазину до іншого, пишуть графіки відвідувань.


Світові стандартні періоди розпродажів припадають на лютий і серпень (тобто на кінець сезону зима / літо). Багато туроператорів пропонують таку послугу, як sale-тури в великі міста-столиці моди (Париж, Мілан, Лондон та ін.) Попитом ці тури користуються великим, так як багато вітчизняних модниці не проти приодеться практично задарма.

Для початку хотілося б дізнатися, звідки взагалі взялися ці розпродажу? Хто був першим засновником сезонів знижок? Як не дивно, початок вони отримали в XVIII столітті, їх ввезли в Європу купці. Для того щоб завозити і продавати новий продукт, їм потрібно було кудись подіти старий, який залежався на складах. У той час це було не пов'язано з сезонністю, просто було потрібно збувати дешево і швидко те, що не користувалося попитом. На даний момент можна зустріти розпродажу навіть в Інтернеті (наприклад, в кінці літа на спортивні купальники в інтернет-магазині).


Перша ознака розпродажу - різниця в ціні. Вона повинна бути величезною (чим вище була первісна ціна, тим нижче вона повинна стати при вступі в силу розпродажу). Така схема ціноутворення дуже стимулює покупців вибирати саме цей товар (психологічно ми так вже налаштовані на «халяву»).

Але потрібно пам'ятати той факт, що багато магазинів навмисно завищують ціну перед сезоном знижок, щоб потім просто-напросто повернути її на початкову суму або тільки трохи зробити дешевше. Бути пильним ніколи не завадить. Тому варто пам'ятати, що влаштовуються розпродажі для того, щоб переконати людей в доступності цін. І необхідно пам'ятати ті гачки, які люблять використовувати продавці:

  • друга річ в подарунок (по суті це та ж 50% (а то і менше) знижка на стару колекцію, тільки деколи з обмежений вибором «подарунка»;
  • порогова знижка (перший купується за повною ціною, другий - по 70%, третій - по 50% і т.д.);
  • розпродаж, пов'язана із закриттям магазину (а закриватися він ще пару років буде);
  • закреслені цінники (діє якщо є велика різниця цін або закреслених цінників аж два).
  • запаморочлива знижка в 70% (однозначно піднята ціна до початку розпродажів).


Варто зауважити, що зазвичай до цих хитрощів вдаються місцеві продавці. Європейці дійсно влаштовують розпродажі, де можна стильно одягтися за смішні гроші.