Чарівна

Краса, любов, мудрість

Чим відрізняється фірмовий одяг від ширвжитку

Ми живемо в суспільстві споживання, і сьогодні здатні платити чималі суми за ті речі, які служать нам вірою і правдою, не тільки наповнюючи наші гардероби, опиняючись періодично на фігурі, прикриваючи наготу і по можливості роблячи нас стрункіше й гарніше. Ми готові платити за ім'я, яке красується на ярличку ділового костюма, коктейльної сукні, спідниці, яку надягаємо на рядові посиденьки з друзями.


Дизайнерський одяг, брендовий, речі найвідоміших марок, творіння знаменитих будинків моди, легендарних, зі своїм власним стилем і манерою виконання, оригінального ексклюзивного крою ... All included! Ось так в одному рядку можна укласти все, що вміщає в себе коротеньке слівце «бренд», який все одно вперто продовжують протиставляти продукції широкого вжитку, виробленої на не менш широких просторах сходу як ближнього, так і більш далекого.

Блискітками (щоб веселіше), великі написи (щоб читалося здалеку), і краще не надто дорого - так виглядає хвиля, яка перманентно наводнює весь світ, намагаючись складати конкуренцію продукції справжніх брендів. Чим відрізняється одне від іншого - питання і з конкретними відповідями, і з риторичною частиною, яка не стосується практичної сторони носіння речей, а зачіпає більш глибокі матерії, такі як впевненість в собі і статус.

 

Що ми здобуваємо, купуючи дешеві речі?

Що ми здобуваємо, купуючи дешеві речі, які щодня виходять величезними шквалами з галасливих китайських фабрик? Ми отримуємо певну річ, яка наспіх скроєна, також зшита, швидше за все, забарвлена ​​якимсь отруйним складом, який у вас буде задоволення споглядати при першому ж пранні. Найяскравіші принади цієї китайської цивілізації XXI століття копіюють дизайн з відомих марок, для більшої переконливості постачаючи такий синтетичний топік гучним ім'ям якого-небудь італійського або французького будинку.

Якщо добре пошукати, то можна знайти і зовсім чарівну підробку, над якою ви будете ламати голову: як такий шедевр міг потрапити на ці ринкові розвали, маючи на увазі під цим все більш досконале майстерність китайської швачки, яка ніби сиділа в одному ряду з Вікторією Бекхем на нью -йоркському дефіле Тома Форда.

Що ми здобуваємо, купуючи фірмові речі?

Що ми здобуваємо, купуючи одяг від відомого дизайнера або, відповідаючи на невгаваючі питання - за що ми платимо? Ми платимо за матеріал, який дозволяє включення синтетики, але лише високоякісної і необхідної для збереження форми.


Ми платимо за якість речі, яка не має кучерявих за стібками ниток, не витягнеться і не злиняє після чищення / прання, на якій не порветься підкладка, яка не поступається за якістю лицьової тканини, служачи нам не один модний сезон.

Ми платимо за ідею, яка народилася у креативного директора будинку, визнаного законодавця моди, яку він втілив у сукню, наділивши його своїм фірмовим стилем та баченням вашого нового образу.

Але саме основне для чоловіків і жінок, які пристрастилися до брендовому одягу - це статус і впевненість, які вона їм дає, а це вже немало. Кажуть, що в туфлях за $ 1000 дівчина відчуває себе на мільйон. Але важливо не помилитися з вибором, купивши «бренд» made in China.

Як купувати брендовий одяг

Дизайнерський одяг експерти радять купувати не в торгових центрах, а в фірмових бутіках, в яких також не слід купувати перше, що попалося на очі, не оглянувши уважно. Якщо вам трапиться відвідати європейські столиці, то не втрачайте можливості зробити шопінг з придбанням розкішних речей з минулих колекцій найбільших світових брендів з великою знижкою.


Наприклад, стокові магазини Парижа пропонують дизайнерський одяг з 30-50% знижкою, яка може збільшуватися в період розпродажів. Це можуть бути як бутіки з частинами нерозпроданих колекцій, так і магазини секонд-хенд, що пропонують марки класу «люкс».



Однак пам'ятайте, що майже безкоштовні речі іменитих марок, якими, нібито завалені підпільні склади - красивий міф для бажаючих заощадити. Популярні сьогодні Інтернет-сайти, що пропонують «конфіскати відомих брендів», швидше за все, продадуть вам імітації або дешеві підробки.